ارز ديجيتال

خريد و فروش پكيج هاي آموزشي

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

ارز ديجيتال

۳۲ بازديد

صنعت بازي‌هاي ارز ديجيتال با استفاده از فناوري بلاك چين امكان كسب درآمد واقعي را براي كاربران خود و با ارائه توكن‌هاي غيرمثلي NFT فراهم كرده است، به طوريكه در حال حاضر اين صنعت ميلياردها دلار ارزش داشته و حتي بازي‌هاي كريپتويي وجود دارند كه براي بازي كردن به شما پول مي‌دهند! بازي‌هاي كسب درآمدي از لحظه گيم‌پلي محيط جذابي رو در اختيار كاربر قرار مي‌دهند، تا كاربر بتواند در آنجا به نبرد، پرورش كاركترهاي بازي و يا تكميل ماموريت خود بپردازد.

با انجام دادن اين امور، كاربر نوعي ارز را از بازي دريافت مي‌كند كه با استفاده از آن بعدا مي‌تواند براي خريد NFT اقدام كرده و يا ارز مربوطه را به طور مستقيم به كيف پول ارز ديجيتال خود منتقل كند. حتي ارز برخي از بازي‌ها را مي‌توان با كوين و توكن‌هاي معتبر ديگري كه در بازار كريپتوكارنسي وجود دارند، معامله كرد.

به اين ترتيب با انجام اين فرآيندها در خلل بازي، بازيكنان قادر به كسب درآمد از بازي‌هاي كريپتويي يا بلاك چيني خواهند بود. اين ويژگي يكي بهترين مشوق‌ها براي مشاركت هرچه بيشتر بازيكنان با بازي هاي بلاك چيني است. به همين علت اين دسته از بازي‌هاي كسب درآمدي در مدت زمان كوتاه توجه زيادي را به خود جلب كرده و تبديل به يكي از محبوب ترين دسته هاي بازي شده‌اند. اگر اطلاعات كمي از دنياي ارزهاي ديجيتال و بازي هاي بلاك چيني داريد و خواهان كسب درآمد از بازي ها هستيد، پيشنهاد مي‌كنيم تا انتهاي اين گزارش همراه ما باشيد، زيرا در ادامه ۶ نمونه از بهترين بازي هاي بلاك چيني براي كسب درآمد را معرفي خواهيم كرد.

بازي Axie Infinity

بازي آكسي اينفينيتي (Axie Infinity) اولين بازي NFT مبتني بر اتريوم است كه در سال ۲۰۲۱ ميلادي توانست به فروش ۱ ميليارد دلاري برسد. اين بازي توسط يك شركت ويتنامي معروف به Sky Mavis طراحي و ساخته شده و بيش از يك ميليون كاربر فعال دارد. اين بازي، محبوب ترين بازي NFT حال حاضر است و يكي از پردرآمدترين بازي ها در كل بلاك چين هم محسوب مي‌شود. Axie Infinity در اصل يك بازي الهام گرفته شده از پوكمون است كه در آن مي توانيد تيمي از موجودات به نام Axies بسازيد و از آنها براي مبارزه با بازيكنان در حالت Arena يا مبارزه با دشمنان در حالت Adventure استفاده كنيد.

دو ارز در بازي وجود دارد كه اصلي ترين آنها Axie Infinity Token (AXS) و ديگري Smooth Love Potion (SLP) است. مي‌توانيد AXS را با قرار دادن آن در جدول امتيازات PVP بازي دريافت كنيد، در حالي كه SLP با تكميل سطوح حالت ماجراجويي و برنده شدن در مسابقات آرنا به دست مي‌آيد. هر دو توكن براي پرورش يك Axie يا همان هيولاهاي درون بازي مورد نياز هستند. هر Axie يك توكن غير قابل تعويض (NFT) است  و معمولاً از ۱۰۰ دلار تا ۱۰۰۰ دلار قيمت داشته و موارد بسيار كمياب آنها تا صدها هزار دلار هم فروخته مي‌شوند.

بازي Plant VS Undead

بازي Plant vs Undead يكي از بازي هاي محبوب كريپتويي است كه گيم‌پلي آن به اين صورت طراحي شده است كه بازي ميدان نبرد گياهان و ارواح خواهد بود. بازيكن بايد در قلمرو خود با استفاده از گياهان نيروهاي جنگنده‌اي بسازد كه بتوانند دشمنان را از بين ببرند. دشمنان بازيكن به شكل ارواح يا زامبي‌ها هستند. همچنين امكان حمله به ارواح نيز ميسر است. با انجام حملات بيشتر و افزايش امتيازات شانس كسب درآمد نيز افزايش پيدا خواهد كرد. با هر موفقيت و پيروزي در اين بازي، به بازيكنان توكن PVU داده مي‌شود. همچنين زمانيكه دارايي هاي درون بازي Plant vs Undead را به شكل توكن هاي غيرقابل تعويض (NFT) كنترل مي كنيد، راه ديگري براي كسب درآمد از Plant vs Undead را رقم خواهيد زد.

گالا گيمز Gala Games

گالا گيمز يك پلتفرم بازي مبتني بر بلاك چين با طيف گسترده اي از دسته بندي هاست. GALA به عنوان يك جايزه و يك توكن ابزاري براي تراكنش هاي درون بازي به بازيكنان و در اكوسيستم ارائه مي شود. تا به امروز گالا گيمز يك بازي قابل استفاده به نام ستاره شهر (Town star) و مجموعه NFT‌هاي قابل جمع‌آوري آن به نام VOX منتشر كرده است. در بازار NFT گالا گيمز، نه تنها مي توان توكن ها را معامله كرد، بلكه اقلام درون بازي را هم مي توان با قيمت مشخصي و بسته به ميزان منحصر به فرد بودن آنها، توسط ارزهاي ديجيتال فروخت و يا جمع آوري كرد. سيستم راي‌گيري به كاربران اين امكان را مي‌دهد كه در مورد بازي‌هاي گالا نظر دهند و براي توسعه آن بودجه مورد نظر را تأمين كنند. گالا گيمز از توكن GALA، جهت خريد NFT‌ در بازي‌هاي مشخص شده استفاده مي‌كند.

بازي ايلوويوم

بازي Illuvium يك بازي سه بعدي RPG در بلاك چين اتريوم با گيم پلي نبرد خودكار است. مانند گيم‌پلي‌هاي RPG قديمي، وظيفه اصلي بازيكنان در ايلوويوم پيروز شدن در جنگ‌ها، انجام ماموريت‌ها و ارتقاء رتبه‌ها است، با اين تفاوت كه جوايز اين بازي، توكن‌هاي ILV و در قالب دارايي‌هاي ديجيتالي هستند. بازيكنان در بازي كريپتويي ايلوويوم ماموريت شكست و شكار موجوداتي به نام ايلوويال‌ها (Illuvials) را برعهده دارند.

NFT Illuvial موجودي با مهارت‌هاي مختلف است كه در بازي، بازيكنان مي‌توانند آن‌ها را جمع‌آوري كرده و ارتقا دهند تا در نبردها پيروز شوند. در بازار ايلوويوم، NFT Illuvials و هم آيتم هاي درون بازي را مي توان با استفاده از ارزهاي فيات مانند ساير بازي هاي NFT معامله كرد. ايلوويوم برخلاف ساير پلتفرم‌هاي بازي مبتني بر بلاك چين اتريوم، تجارت همتا به همتا و بدون هزينه GAS به جامعه خود ارائه مي‌دهد. البته اين بازي هنوز منتشر نشده اما انتظار مي رود Illuvium در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ و در بستر پلتفرم هاي DeFi راه اندازي شود.

بازي خدايان رها شده (Gods Unchained)

بازي Gods Unchained يكي ديگر بازي هاي كريپتويي است كه توسط تيمي حرفه اي و با استفاده از راه حل مقياس‌بندي لايه ۲ اتريوم به نام Immutable X ساخته شده است، اين موضوع بدان معناست كه بازي بر روي بلاك چين اتريوم اجرا مي‌شود و امكان ارائه برنامه‌هاي غيرمتمركز را فراهم مي‌كند. برنامه‌هاي dApps به صورت همتا به همتا كار كرده و حداكثر ۹۰۰۰ تراكنش در هر ثانيه (TPS) را پردازش مي‌كند. بازي Gods Unchained يا خدايان ر‌ها شده يكي از بازي‌هاي شناخته شده ديجيتالي و به صورت كارتي (برد گيم) است. در اين بازي كاربران مي‌توانند مالكيت كارت‌ها و دارايي‌هاي ديجيتالي توكن شده در بلاك چين اتريوم را تأييد كنند.

ديسنترالند (Decentraland)

بازي Decentraland يك بازي واقعيت مجازي سه بعدي است كه در بستر بلاك چين اتريوم طراحي شده است. بازيكنان در اين بازي مي‌توانند زمين‌هاي جديدي را براي خود خريداري كرده و با آواتار شخصي تجربه يك زندگي جديد  و منحصر به فرد در بستر بلاك چين براي خود رقم بزنند. علاوه بر اين، بازيكنان مي توانند از كوين بازي با نام MANA به عنوان يك توكن درون بازي براي خريد و فروش اقلام استفاده كرده و در فعاليت هاي اجتماعي لذت بخش هم حضور پيدا كنند. با رونق گرفتن بازي هاي متاورسي، ديسنترالند  در تلاش است تا گيم‌پلي‌اي با تجربيات VR ارائه دهد تا زندگي فراتر از واقعيت را با گرافيك فوق‌العاده با كيفيت انجام دهد، به علاوه به بازيكنان هم امكان معامله  با NFT Marketplace ارائه مي شود. اطلاعات بيشتر در رابطه با جديدترين بازي هاي كريپتويي را مي‌توانيد در وبسايت ارز تودي | ArzToday مطالعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.