دكوراسيون قديمي

خريد و فروش پكيج هاي آموزشي

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

دكوراسيون قديمي

۳۶ بازديد

همه ما دوست داريم كه در خانه هاي زيبا زندگي كنيم و دكوراسيون قديمي آنرا به هر نحوي شده تغيير دهيم. يكي از اين تغييرات ميتواند در حيطه ديوار هاي خانه باشد. روش قديمي روكش كردن ديوار ها به وسيله گچ امروزه ديگر طرفداران زيادي ندارد، هرچند هنوز هم به عنوان يك مهم ديوار خانه ها گچ كاري ميشود ولي در صورتي كه شخص مايل به خرج كردن هزينه ي بيشتري باشد ميتواند جايگزين بهتري براي گچ به كار ببرد.
يكي از بهترين روكش ها كاغذ ديواري مي باشد، اما سوالي كه در حال حاضر ممكن است ذهن شما را مشغول كرده باشد اين است كه كاغذ ديواري چيست؟
كاغذ ديواري نوعي از روكش جهت پوشاندن سطح ديوار ها مي باشد كه در طرح ها و مدل هاي متنوعي طراحي و ساخته ميشود و در چهار نوع چاپ مسطح، كليشه اي ، سيلك اسكرين و چاپ دوراني توليد ميشود.
كاغذ ديواري را ميتوان به صورت رولي و يا متري خريداري كرد كه با استفاده از چسب مخصوص كاغذ ديواري آنرا به ديوار ميچسبانند.
در صورتي كه شما خود ميتوانيد كاغذ ديواري را به بهترين نحو ممكن، به طريقي كه هوا زير آن باقي نماد نصب كنيد كه خيلي خوب است ولي در صورتي كه نميتوانيد و يا احتمال ميدهيد كه اين كار شما باعث آسيب رسيدن به ديوار و در نهايت زيبا نشدن نصب كاغذ ديواري شود بايد نصب كاغذ ديواري را به افراد حرفه اي در اين زمينه بسپاريد.
كاغذ ديواري در صورتي كه به صورت حرفه اي و تخصصي نصب نشود و در زير آن هوا باقي بماند ظاهر زيبايي پيدا نخواهد كرد و همين امر موجب ميشود شما از نصب كاغذ ديواري نتيجه برعكس بگيريد. همچنين در صورت نصب غير اصولي كاغذ ديواري ممكن است پس از مدتي كاغذ ديواري از بستر خود جدا شده و به دليل اينكه با چسب به گچ ديوار چسبيده است بخشي از گچكاري خانه را نيز با خود تخريب كند. اينجاست كه لزوم كمك گرفتن از يك فرد متخصص نصب كاغذ ديواري به چشم خواهد آمد.
 در صورتي كه تمايل داريد بهترين و زيبا ترين كاغذ ديواري هاي موجود در بازار را خريداري نماييد ميتوانيد با صرف كمترين وقت ممكن از طرح هاي موجود بر روي سايت دكورچوب ديدن نموده و در صورتي كه از ميان طرح هاي متنوع ما مدل خاصي را پسند كرديد آنرا به صورت اينترنتي و يا به صورت تلفني با استفاده از شماره هاي قرار داده شده سايت خريداري نماييد و در كمترين زمان ممكن آنرا درب منزل خود تحويل بگيريد.

سايت دكورچوب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.